joi, 2 iulie 2009

Meine Katze sufera de matze...

Nu's pesimista de fel, de ce as fi? In nici un caz nu vreau sa atrag pe Murphi in viata mea mai mult decat este necesar.
De fapt cred ca viata are un simt al umorului usor dubios cu tente foarte sarcastice.
Astazi s-a gandit sa imi faca mie o gluma.
Zice viata: "Hehe stiu ca a lucrat de 2 zile la zboruri si care are mailul plin de rezervari, confirmari, anulari. Ia sa dam un sut la mail, sa dea un pic pe spate! Hehe"
Si asa s-a intamplat. Mail a dat pe spate, eu am cazut sub masa. Mail nu s-a mai deschis, eu am deschis usa sa fug in lume.
Pana la urma era doar o gluma vietii, dupa un restart sanatos au revenit toate la normal: mailu' si pulsu' meu.
Ca tot ziceam de Katze:
Meine Katze sufera de matze
Doctor a venit
Katze a murit
Doctor a plecat
Katze a inviat

Cine o fi gandit-o si pe asta...nu stiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu