miercuri, 1 iulie 2009

Caci uni oameni vor sa fie speciali- dar devin stupizi

Dar sa revenim la ce ultima picatura care m-a facut intr-un final sa deschid acest blog. Tot cautand una alta despre Michael Jackson am dat peste un articol scris de un anumit domn, cum ziceam si mai devreme, de pe un site de stiri.
Nu cred ca se pot aduce destule omagii la adresa lui MJ si nu cred ca se pot scrie prea multe. Dar cred ca prin toate articolele, se pot pierde multe dintre ele. Asa ca acest domn, probabil ca a dorit sa fie original. Cu siguranta nu a fost singurul, numai ca eu pe asta l-am prins.
Am inceput sa citesc articolul. Incepea normal. Am continuat. Incepea sa intepe. Deja pe la sfert m-am oprit. Simteam cum creste tensiunea si chiar daca o am mica, prefer sa o las la cotele ei normale. M-am oprit, i-am lasat domnului un comentariu, pe care nu il va citi pentru ca mai sunt acolo sute de comentarii (macar o sa il citeasca domnu’ cu aprobatu na sac!) si m-am infuriat.
Ieri Double D imi zicea ca oricine cu un pic de cunostinte muzicale apreciaza muzica lui MJ. Aprob si copiez aceasta remarca.
Vreau sa ii spun domnului ca este chior si un pic cam surd. Chior, pentru ca nu vede ce miscari a creat MJ. Sau poate dansu sa faca Moonwalk, piruete si sa stea pe varfuri? Cine stie, o fi putand, da nu are cui sa demonstreze. Da’ chiar daca poate, nu el a inventat aceste miscari. Ada ca, tacere domnule, ca te agiti degeaba.
Surd, pentru ca nu pot intelege cum nu poate aprecia macar ce a reusit sa faca MJ cu muzica lui. Cred orice fel de muzica, atata timp cat nu e manea (si cei care au de gand sa comenteze pe aceasta tema sa se abtina ca nu e de interes). Trebuie respectat oricine care a adus schimbari si a fost o legenda in genul lui muzical (chit ca e Freddie Mercury, Elvis Presley, Beatles, MJ, Angus Young sau cei trei Immortal(i)- pe care, sa ma ierte domnii cu plete, dar nu mai stiu cum ii cheama). Domnule draga, acel articol este o mare insulta catre toti fanii MJ, catre toate numele date acolo, care il regreta pe MJ, chit ca e vorba de Madonna, Constantiescu sau mamaia de la colt.
Domnule cu articolul, nu ai reusit decat sa te faci de ras.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu