miercuri, 1 iulie 2009

Mai bine plimbati ursul de lesa prin Sinaia

Intr-o dimineata devreme de tot, adica pe la pranz, dupa un sir de treburi “calcularicesti” m-am hotarat sa fac ordine. Si nu oriunde, adica in baie sau buctarie, unde se intampla sa fie ceva ordine uneori, ci in camera/grota.

Asa ca m-am echipat cu rabdare si am inceput. Ca sa nu ma plictisesc chiar de tot mi-am zis eu, sa dau drumul la TV. Dau pe un post de stiri, ca asa se poarta (oricum pe Jetix nu era nimic interesant). Hop ce vad. O jurnalista “agresata” verbal de Basescu. Stupid, da’ fie (asta e, daca nu mai se violeaza babe prin sate ce sa dea la tv). Stirea e stire ca de aia e stire, dureaza 3 minute deci ar trebui sa scap ieftin. Insa domnisoara prezentatoare anunta o emisiune pe tema asta cu 3 invitati speciali. O tanti tanara din presa, un nenea tanar din partd si inca o tanti cu nu stiu ce ocupatie interesanta. Zic “auleu” da unde e telecomanda? Telecomanda nicaieri, cine stie pe unde a fugit din cauza haosului din camera. Asa ca las pe postul ala (abia mai tarziu mi-am amintit ca TV-ul nostru are si butoane mici si simpatice care se folosesc in caz de urgenta- evadarea telecomandei, greva celor doua baterii, etc). Si uite asa am ascultat eu o ora cum Basescu i-a spus domnisoarei ca e mai rau ca securtitatea pe vremuri, ca ea defapt isi facea doar treaba, adica sa stea in nasul lui Basescu cu microfonul cand acesta se plimba cu primarul din Tulcea pe strazile Tulcene si ca etc, etc, etc. Ba nu, ca Basescu era mandru ca era ziua steagului zice domnu din partid (?!?!)

Nu o mai lungesc ca nu are rost. Trag doar concluzia. Nu prea ma intereseaza ca Basescu s-a luat de domnisoara cu pricina. Defapt de aia nu mai pot eu. Si probabil jumate de Romania. Preferam sa aud ceva interesant. De exemplu ce mai face Obama. Sau Bin Laden. Sau cum nu mai creste graul ca e seceta. Sau cum se plimba ursu prin Sinaia. Orice! Dar nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu